понеділок, 27 квітня 2015 р.

Diesel Forum Пахова грижа у цуценяти

 Здрастуйте Мене звуть Ірина Волошина Взагалі-то це було повідомлення в личку, а не офіційну відповідь на офіційний запит. Я не знала, що приватні повідомлення можна копіювати і виставляти на форумі. Це була відповідь на пропозицію ознайомитися мені як керівнику породи з цією темою за посиланням, люб'язно наданої пані Боголюбової в особистому повідомленні. Надалі наше листування придбала негативний характер. Чомусь тон розмови на форумі і зі мною в личке сильно різняться або мені це здалося. Від Боголюбової Відправлено: 24 червня 2009 16: 48: 39Здравствуйте Як керівника породи Вас повинна зацікавити тема про щеня, купленому в Ташкенті: http: // diesel. elcat. kg / index. php? showtopic = 2193210Мненіе заводчика також було б цікаво почути. Від мене Відправлено: 26 червня 2009 00:27:44. Повідомлення вище Від Боголюбової Відправлено: 26 червня 2009 9:02:40. Велике спасибі за відповідь Сподіваюся, Ви знайдете важелі впливу на заводчика (сподіваюся, що причиною цієї негарної ситуації послужила її недосвідченість, а не злий намір) і компенсація буде виплачена. Буде справедливо надати довідку від лікаря і фото з операції. Мені б хотілося, щоб наші країни активно обмінювалися племінним матеріалом, щоб розвивалося цивілізоване собаківництво, а не брудний бізнес перекупників і оптових вивозніков. Як Ви розумієте, якщо ситуація не буде вирішена справедливо, це буде сильною антирекламою узбекистанської кінології. Від мене Відправлено: 26 червня 2009 20:53:51. Здрастуйте Заводчик по виниклої ситуації буде запрошений на розмову в клуб. Але Для прийняття будь яких заходів до заводчику необхідна письмова претензія покупця (власника цуценя) або скарга на заводчика. Хочу відразу Вам сказати, що у фінансовий розбір між продавцем і покупцем клуб не вступає і повторюся, що ймовірність відшкодування та розмір компенсації повинен обговорюватися з заводчиком. Даний заводчик має перший досвід з вирощування цуценят, т. Е. Це перший послід від суки, власником якої він є. А також вперше продає цуценя за кордон і взагалі продає цуценя вперше. Ваш покупець теж виявився дилетантом. Тому назвати це брудним бізнесом перекупників і оптових вивозніков можна. Ви як досвідчений собаківник повинні розуміти, що виникла ситуація ніяк не може вплинути на репутацію узбекистанської кінології. Я теж сподіваюся на справедливе вирішення питання і розумна поведінка аппонента. З повагою, Волошина Ірина Від Боголюбової Відправлено: 26 червня 2009 22:25:28. Ви мене не зрозуміли .... Я висловила сподівання, що цей заводчик під Вашим керівництвом виросте в досвідченого і відповідальність, а не поповнить лави Паппі-фермерів, орієнтованих на перекуп і оптовий вивіз. Скаргу оформити на ім'я Зої Казбековна? Особисто в моїх очах (і я не полінуюся донести цю думку до максимальної кількості слухачів) якщо ситуація не вирішиться до загального задоволення, то на репутацію узбекистанської кінології вплине дуже сильно. Не можна користуватися недосвідченістю людей - заводчик на питання про грижової опуклості проспівав байку, про те, що у сук саме так протікає статеве дозрівання (статеве дозрівання у 3-х місячного щеняти?). Від мене Відправлено: 27 червня 2009 9:16:01. Здрастуйте Я теж сподіваюся, що з Лени відбудеться хороший заводчик, якщо ми з Вами не отоб'ем у нього полювання в цій справі, тим більше, що свою собаку вона дуже любить і навряд чи буде на ній невиправдано штампувати цуценят. Про те, що проспівав заводчик Ви зрозуміли наскільки він недосвідчений взагалі. Я теж вважаю, що не можна користуватися недосвідченістю людей. При виборі цуценяти треба було звернутися до досвідченого заводчику, а не діяти з бухти-барахти. Якщо якийсь нюанс здався підозрілим, скасувати угоду. Я Вас запевнила, що з заводчиком буде проведена бесіда і теж сподіваюся на сприятливий результат ситуації. Випади з погрозами на адресу узбекистанської кінології, теж не підніме Вашого рейтингу як кінолога. З письмовою заявою можна звернутися в племінну комісію на ім'я Шаповалової Любов Михайлівни. Вона ж є головою клубу Толс, де була зареєстрована в'язка і огляд цуценят в 45-ти денному віці. З повагою Волошина Ірина. Від Боголюбової Відправлено: 27 червня 2009 11:30:06. Безумовно, неприємний присмак вже залишився .... Я, як заводчик, від покупців не ховаюся, а Ваш заводчик на дзвінки і листи не відповідає. Від мене Відправлено: 27 червня 2009 20:50:16. Здрастуйте Сьогодні я мала розмову з заводчиком на предмет теми. З власником цуценя вони постійно спілкуються і ніхто ні від кого не ховається. З питання припухлості (поки я це так називаю) заводчик звернувся до ветеринарної клініки. Ветеринарний лікар не констатував наявність пахової грижі, а вказав на асиметрію молочних залоз. З цього я роблю висновок, що не про якому б то не було навішуванні локшини покупцеві (про статевому дозріванні цуценя в 3-х місячному віці) не було. Щеня пройшов мед. огляд перед продажем. Заводчик припухлість не приховувала від покупця і сама вказала на її наявність і сказала так як сказав їй лікар. Як бачимо тут (між продавцем і покупцем) все прозоро. Про компетентності ветеринарного лікаря судити не мені. При офіційно пред'явлення власником цуценя претензії до заводчику ми звернемося за письмовим свідченням до даного лікаря. Я зрозуміла, що новий власник звернувся до киргизькому ветеринара, який поставив діагноз пахової грижі. Радує, що цуценяті наданий належний догляд і турбота і буде своєчасно надана професійна медична допомога. Думаю між собою продавець і покупець в даному випадку розберуться самі. Проте заводчик запрошений в клуб для обговорення ситуації, що виникла на пременной комісії, яка відбудеться в найближчу середу. З заводчиком буде проведена бесіда на предмет обов'язкового укладання договорів купівлі-продажу при реалізації цуценят як у країні, так і за її межі і медичний огляд стану здоров'я реалізованих цуценят надалі. Сподіваюся Ви задоволені прийнятими нами заходами і неприємного присмаку у Вас не залишиться. З повагою Ірина Волошина. Від Боголюбової Ви стверджуєте, що пахова грижа з'явилася за ті дні, які щеня прожив у нового власника? У більшості моїх сук молочні залози розташовані асиметрично, але це не веде до появи грижі. Присмак значно посилився ..... Я відчуваю, що Вам більше подобається стояти зі своїми цуценятами на Янгіобаде, ніж продавати їх нормальним власникам. Від мене Здрастуйте Я стверджую, що я нічого не стверджую. І я не вказувала на розташування залоз. Те що пахова грижа була вродженою це очевидно. Що могло призвести до її виникнення я висловила в минулому. Де мені подобається стояти і з ким, ми з Вами це не обговорювали. Я бажаю Вам і Вашим вихованцям міцного здоров'я та нормальних власників. І якщо присмак посилюється - сплюнте. З повагою, Волошина Ірина. Тут мені доведеться вибачитися перед киргизькими форумчанами і пані Боголюбової за деяку фривольність в нашому з нею спілкуванні, але це виправдано тоном і характером самої листування. Вибачте. Так само як і пані Боголюбова сподіваюся на активну співпрацю між нашими любителями собак, кінологічними організаціями та народами. Думаю, що нерозв'язних ситуацій в культурному собаківництві бути не може і саме цей випадок послужить прикладом цього.

Немає коментарів:

Дописати коментар